środa, 31 sierpnia 2011

Honorata Honey Skarbek

Skusze sie mimo tego ze hejttyy mnie pewnie zjedzą :)
Śledzę od pewnego czasu Honey :)
I niektórych osób po prostu nie moge zrozumieć .
Co jest w tym złego że dziewczyna sie wybiła dostała swoją szanse iii ma swoje 5 min .
Zżera zazdrość ? że ona ma to co ma i osiągneła to co osiągnęła ?
Ze zwykłego bloga po przez youtube osiągneła tak wiele ;D
Nagroda na Top Trendach 2 teledyski .
Krytykujecie jej głos a  ma bardzo dobry głos .
Mało osób w tym show biznesie ma niesamowity głos .
Wy znajdziecie wszytko, jestescie jak małe hieny .
Ubierze coś lepszego nie podoba sie zaśpiewa piosenke na żywo mimo że jest chora źle
Czy dla każdego z was po kolei na prawde honey jest taka zła ?
Może to wrażliwa dziewczyna ? nie znam jej osobiscie i na pewno nie poznam ale zrozumcie ludzie stają sie sławni i osiągają coś poprzez ciężką prace . Nie przez znajomości rodziców .
Jak wiele osób tak mówi .
Ale cóż polska taka jest nienawiść wszystko przerośnie :)
Życze tej dziewczynie wielu sukcesów :) iii żeby pokazała wam jaka jest na prawde :)




3 komentarze:

  1. wiesz, ja się nie dziwie, sama jej nie lubię i nie wiesz jaka ona jest, co mi zrobiła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. honey robi kariere, jest znana. git

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że robi to co kocha, a przy tym spełnia swoje marzenia:) To podstawa!!! Ja trzymam kciuki. Zapraszam do siebie http://malko-malitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń